5 Simple Statements About کارشناسی سیار خودرو Explained

Wiki Article

در نتیجه اگر به دنبال خرید خودرو دست دوم باشید وضعیت سلامتی آن را باید بررسی نمایید. دیگر مواردی که در بخش فنی موتور مورد بررسی قرار می گیرد شامل:

کارشناسان خوب با رفتار حرفه ای. من سه بار از خدماتشون استفاده کردم و در نهایت سومین ماشین رو با اطمینان خاطر خریدم.

متاسفانه گاهی برخی سودجویان با فروش ماشین تصادفی به جای خودرو سالم و یا تغییر و تعویض برخی قطعات یا آپشن های خودرو در پی کلاهبرداری از خریداران معمولی خودرو ها هستند.

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

توجه داشته باشید، بهتر است چراغ قوه‌ای که تهیه می‌کنید با برق شهری شارژ شود تا درگیر خرید مداوم باتری برای آن نباشید و متحمل هزینه بالا نشوید.

علاوه بر این، برای اطلاع از قیمت روز خودرو، تخمین قیمت خودرو کارکرده و کارشناسی موتورسیکلت نیز می‌توانید روی کارنامه حساب کنید.

شرکت تامین خودرو آزمون با وجود مکانیک های قابل اعتماد با قیمت مناسب می تواند ماشین را تعمیر و کارشناسی کارشناس سیار ماشین کند.

خدمات کاور و بادی فنس خودرو پولیش و سرامیک خودرو خدمات پولیش خودرو نصب شیشه دودی خودرو گزارش کارشناسی خودرو

برای ثبت درخواست کارشناسی خودرو اطلاعات زیر را تکمیل کنید:

این مرحله قطعات بدنه که تعویض شده اند و قسمت های رنگ شده خودرو مشخص خواهد شد.

اگر خودروی موردنظرتان به تعمیر یا صافکاری احتیاج داشته باشد شما را به مرکز می آورند یا همراه آنها یک مکانیک سیار به شما مراجعه می کند ، اما بهتر است برای تعمیر و کارشناسی به مرکز کارشناسی تامین خودرو مراجعه کنید. کارشناس سیار فقط برای موارد ضروری است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بعد از انجام کارشناسی برگه‌ای داده می شود؟ قیمت‌گذاری هم انجام می‌شود؟

هدف از این بررسی و کارشناسی این است که تعیین قیمت و سلامت فنی و بدنه انجام شود ، در صورت رنگ شدگی قسمت های مختلف مثل : سقف ، بدنه ، گلگیر و کاپوت قیمت پایین تری نسبت به دیگر خودروها روی آن گذاشته می شود.

Report this wiki page